søndag den 6. april 2014

Pink manga/ anime girl - How to look like a doll makeup


For meget længe siden, havde jeg den her lidt skøre ide, at jeg ville prøve at lave et 'Doll' look, da jeg havde siddet længe på youtube og set mærkelige videoer, af piger som forvandlede sig selv om til 'dukker' eller manga-figure. Jeg synes egentlig det er lidt spændende, fordi det har noget med make-up, tøj og kreativitet at gøre må jeg nu indrømme! Jeg tænkte det var en lidt anden måde at se stil på, og at det helt klart skulle prøves! Og bare for at være endnu mere mærkelig, lave en tutorial til min youtube, så i kunne se hvordan jeg havde lavet det, og måske så sammensætte det med et sæt tøj. Parykken har jeg bare købt i Tiger til 50,-.

I de fleste videoer på youtube, bruger pigerne falske vipper, men da jeg ikke just er glad for at bruge det og at det koster, så tænkte jeg man kunne tegne det, så det ville ligne falske store vipper, og synes faktisk det blev ret vellykket hele make-up lookket, og da jeg fik paryk på, lignede jeg slet ikke mig selv og der kunne jeg rigtig se forvandlingen. Jeg synes det er lidt spændende og jeg kan faktisk godt forstå dem som til hverdag bliver fanget af det, at forvandle sig selv til noget andet. Ikke at jeg selv ville gøre det, men jeg kan godt forstå, da det er en lidt mærkelig følelse. Og respekt til dem, som tør gå sådan rundt klædt til hverdag, det må være hårdt med alt det make-up og detaljer! :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar