torsdag den 12. marts 2015

L'oreal ~ Mega Volume Miss Manga


Hej skønne piger! ♥
Jeg har i et stykke tid gerne ville prøve en ny mascara, så jeg har forhørt mig rundt omkring denne Miss Manga. Folk har lidt blandede følelser med den, de fleste er helt vilde med den og nogle er ikke begejstret. Det kommer jo sørme også an på hvordan børsten fungere, det er jo meget individuelt for hver slags vippe. Nu har jeg prøvet Miss Manga af og jeg er havde nogle forventninger til den, som var at der var god længde og fylde, som gjorde den lidt tykkere end andre. 
Det jeg oplever omkring Miss Manga, er at den er rigtig god til at få alle de små vipper med! Den omfavner dem med børstens stive hår og samtidig gør dem lange og smukke. Ved første lag, blev jeg overrasket hvor fint den lagde mascaren. Det vil være nok med 1 lag, hvis man gerne vil have et naturligt look. Jeg skulle jo teste den, så jeg blev ved med at tage nye lag på. På billederne har jeg omkring 4-5 lag på de øverste vipper og kun 1-2 lag på de nederste. 
Mine vipper kan være ret stride og kedelige, men Miss Manga får dem til at se lange og slanke ud! Dog mangler jeg lidt fylde synes jeg, eller noget volumen/dybde? Det skal dog lige ses, jeg INTET andet makeup på, ikke engang eyeliner eller concealer, så det er det rå materiale for at se dens styrke. 

Jeg vil gerne vurdere Miss Manga til en god mascara, hvis man er vild med længde og power! Til prisen så synes jeg det er en fair kvalitet. Den kan købes for 120,-. En god mascara med en god og speciel børste. Dens bøjelige effekt i selve staven, gør det på en måde nemmere at få lavet en rigtig påføring af mængde på vipperne. Helt klart et fint og godt køb - Er nu blevet en af mine yndlings mascare i den billigere ende! ♥






Ingen kommentarer:

Send en kommentar