onsdag den 11. marts 2015

Forsvarets træningsapp

Jeg lovede her i sidste indlæg, at fortælle lidt mere omkring forsvarets app, som jeg bruger. 
Jeg har brugt app'en nu snart i 3 måneder, i lidt spredt tid (da jeg har været meget syg jo osv). Men i den tid hvor jeg har haft en sammenhængende træning, har jeg haft en kanon god oplevelse af den indtil videre! Allerede efter ca. 3 ugers træning med den, har jeg kunnet se muskeltegninger på maven og det siger altså lidt synes jeg! Man kan vælge at følge et 8 ugers program, med både kondition, core og styrketræning, det har jeg brugt for at få mest ud af app'en. Jeg synes det er enormt fedt, at det bliver blandet sammen, så man får lidt af det hele og f.eks. ikke kun træner styrke. 

Efter jeg begyndte at få tegninger på mavsen, blev jeg bare så glad! Aldrig har jeg oplevet at få så hurtige resultater af træning! Det handler bare om at være realistisk og overveje hvad man kan tåle. Jeg er på niveau 1, hvilket er det nemmeste (men det er stadig vanvittigt hårdt synes jeg haha). Det er nemlig rigtig smart at man kan vælge niveauer, så man altid vil kunne udvikle sin træning. Der findes virkelig mange øvelser i app'en, som er virkelig gode! De kan både indeholde almindelig råstyrke, men tager også ting med ind i træningen, som vægte eller krops løftninger på et bord, bolde osv. Det giver igen endnu en mulighed for rent faktisk at udvikle sin træning! 

App'en er gratis♥

1 kommentar:

  1. Lyder som en effektiv træning! :P Den tror jeg da lige at jeg må tjekke ud og se hva det er for noget ;) hehe

    SvarSlet