torsdag den 21. juni 2012

Dagens

Hey folkens! :)
Er det ikke bare skønt med den sol i dag? Og varmen??? Det så fantastisk! Men det skal nydes! For i morgen bliver det dårligt vejr igen... Det mega trist, jeg bliver næsten depri over det, fordi jeg elsker sommeren så meget!!! :( 
Så min dag, den har bare bare været, at lille ude i solen og læse op til dansk-A. Ordne papirer. Jeg har også fået ordnet feriepenge! :D Det lækkert! Og jeg har fået af vide på mit nye arbejde hvad dage jeg skal være der og tider, så det rart nu at vide hvornår man har lidt fri heheh :)
Så har jeg også fået lavet en straffeattest, da jeg skal have det til det nye arbejde.
Nu skal jeg bare slappe af og hygge mig tror jeg :D SELVFØLGELIG I SOLEN! :D *



I morgen bliver en rigtig god dag! Jeg skal dog lige først læse en masse op til dansk igen. Men så kommer min dejlige kæreste og så skal vi ud og handle til aftensmad, for vi skal være alene hjemme! Men så om aften kommer vores gode ven Nicki! :D Han skal sove her, og det skal nok blive sjovt xD! 


Hvad har i lavet i dag og skal i noget specielt i morgen? :D




- Knus Nana hihi -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar