søndag den 4. maj 2014

Smukke kjoler fra Sparkz

Den nye kjole er en 60'er inspireret kjole, med flotte blomster-mønstre i en kulsort farve. Den er meget enkel i sit snit, som gør at den sidder rigtig godt på hende, da den bringer figuren frem. Kjolen kan være fin til både store fødselsdage og til fester med enkle smukke smykker og nice hår. Kjolen er fra Sparkz, hvilket hverken min søster eller jeg normalt går ind i, da det ikke lige er vores stil, vi synes det er lidt for mainstream, eller kedeligt. Men hun fandt så denne, og det må man give dem, de er da ved at bevæge sig i den retning vi kan lide. Kjolen kostede næsten 400,- mener jeg, men stoffet er også ret tykt (god kvalitet) og elastisk, dvs. der er ingen lynlåse eller knapper! 


Denne kjole er også fra Sparkz og er nok lidt mere min stil, jeg er ret vild med den og kunne VIRKELIG godt tænke mig den!!!! Den er klassisk, smuk og meget elegant, og så kan jeg rigtig godt lide de lange ærmer! Den koster det samme, som den anden kjole. Du kan finde kjolerne på Sparkz hjemmeside. Dog kunne jeg ikke finde min søsters kjole der inde, men de har dem nok i butikkerne. Fortsat god weekend allesammen! ♥

2 kommentarer:

  1. De er søde begge kjoler! Men er nok også mest vild med den nederste, med langeærmer :)

    SvarSlet
  2. Enig! Ville mega gerne have den... Men den er dyr! ♥️

    SvarSlet