mandag den 26. januar 2015

Dinosaur drawing

I lang tid på grund af eksamen, jul og nytår har jeg ikke haft tid til at sætte mig ned og bare fordybe mig totalt i tegning, hvilket jeg savner ofte. For tiden bruger jeg tid på (hvad det angår tegning), et logo som er til et afrikansk børnehjem, som min veninde er ved at sætte i gang. Og derfor mangler de selvfølgelig en grundlæggende ide til det. Det tager sin tid, kan jeg ligeså godt sige!!! Det er noget af en opgave jeg er sat på, fordi processen er så lang, da alle i hendes virksomhed skal være enige. Mange små detaljer skal laves om hver gang og det kan godt gøre mig meget ør i hovedet... Men jeg synes også det er fedt med en udfordring, som rigtige kunder kræver. Godt nok får jeg ikke penge for det, men får erfaring i stedet. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar