fredag den 2. november 2012

Feel... Bad.


Har det ikke særlig godt i dag. Mit humør er total i bund, har mest lyst til at ligge mig under dynen og blive der hele dagen og sove. Vågnede allerede halv 7 i morges og kunne bare ikke sove længere. Mine tanker køre rundt i hovedet på mig...
Jeg har ikke spist andet end lidt yoghurt, to små skåle og en halv kop te. Har ikke lyst til noget som helst.
Skal faktisk ud og mødes med en af mine gode venner her lige om lidt. Skal hjælpe ham med at shoppe noget tøj, lige mig hehe. Men nu må vi se hvor mange smil der kan skabes fra mig i dag. Han kan i hvert fald muntre mig lidt op.
I morgen skal jeg mødes med en anden ven, så der kommer fart på hehe, det bliver sikkert rigtig sjovt og der håber jeg også jeg vil glemme nogle ting og ikke tænke så meget som jeg gør nu.

-Jeg  håber i har en meget bedre dag end jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar