mandag den 12. november 2012

Wild Week, Now Relax


Så gik denne weekend. Har haft nogle ret vilde dage, de var mega fede!!!
Var på Jernstangen med nogle venner i fredags, da var det en uge siden min eks slog op, så det var rart ikke at tænke så meget på det og have det hyggeligt i stedet!
Om lørdagen var jeg så til en stor fest hos en af mine gode venner, det var også bare mega fedt! Så nu har jeg en total slappe af dag, en ven kommer forbi og spiser sammen med os til aftensmaden, så det bliver meget hygge med lidt selskab igen. Selvom jeg nu godt kunne bruge at være lidt alene måske, men jeg har hele ugen så næsten ;)
Her er der en sang som jeg høre hele tiden - den betyder meget og beskriver meget godt sådan som jeg har det, stemningen osv. Enjoy <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar