onsdag den 5. december 2012

New in - A little bit old, I'm sorry


Ja jeg er ked af det her indlæg først er kommet ind nu :/  Jeg har været lidt rodet for tiden oppe i mit hovede og har bare taget en masse billeder, men ikke fået lagt ind og gjort dem klar. Men her der nogle "nye" ting som jeg købte for en måneds tid siden haha.
Den lækre strik er fra H&M - 350,- Jeg elsker den!!!! Den er varm, lækker og lang, så den er næsten en kjole. Den er fed til en lækker jakke, en fed hue og nogle fede støvler eller hæle! Den passer næsten til alt. Og er dejlig til en kold vinter dag! :)



De her helt vildt fede sneakers er fra Esprit, kostede 600,-.
De er super behagelige at have på, og er fine til når det bliver lidt koldere fordi de er foret. Det er lidt som at have sutsko på haha! Er mega glad for dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar