mandag den 11. februar 2013

New Start


Uh ja! Er jo startet på det nye studie! Og hvor er jeg dog glad for det!
Det er så rart at komme igang igen, at have noget at lave og noget som giver mening synes jeg. Den sidste uge var mest bare intro, at lære ens klassekammerater at kende og lærene. Og også området og lokaler.
I dag har vi fået fri, fordi det er en slags læsedag. Vi havde fået 20 sider for til i morgen, ret ekstremt i forhold til HF til en enkelt time. Men jeg synes jo det er ret spændende så det går lige hehe. Jeg glæder mig også lidt til at komme rigtig i gang, for at se om det virkelig er noget for mig det her.
Har jo også fået nye venner! 
Det har jeg bare virkelig trængt til i et stykke tid føler jeg lidt! Har bare gået rundt i det samme miljø i lang tid, og jeg kunne godt mærke jeg trængte til at lære nye mennesker at kende og få nye venner osv. Og det har jeg allerede! Ikke så mange endnu, men jeg har sådan tre-fire personer jeg sikkert kan gå hen til og snakke med. Og 1 person jeg kan gå hen til hvis jeg har det dårligt eller er ked af det, hvilket betyder ret meget for mig, fordi jeg nogle gange har det lidt svært.
Og det er så typisk mig, de første venner jeg får, er selvfølgelig drenge! Jeg får altid drengevenner først næsten og det er også ham som er min nærmeste indtil videre i klassen som jeg kan gå hen til hvis der er noget.

Glæder mig til at fortælle mere, når det er gået rigtig i gang og hvordan det kommer til at gå! :) Jeg håber også jeg alligevel kan lave lige så ofte indlæg her inde, som jeg plejer. Selvom jeg har været lidt doven de her dage, da alting handlede om skolen og kæresten og nye venner.

Håber i har det godt derude? <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar