torsdag den 21. februar 2013

Sygdom...


Jeg blev desværre meget syg i tirsdags og har derfor ikke rigtig været på nettet før nu faktisk. Er endelig blevet næsten helt rask, har været i skole i dag og det fungerede sådan nogenlunde. Fik roskildesyge, så jeg var først lidt på benene igår eftermiddags faktisk!
Mit liv lige nu...? Lidt stresset, har mange lektier for hele tiden på UCC, næsten for mange læselektier. Men gør mit bedste! Det er også derfor jeg ikke får blogget ret meget, og det svært at finde nye ting at blogge om hele tiden. Men nok mest fordi jeg ikke høre fra jer læsere, overhovedet? Jeg er nysgerrig om i overhovedet følger mig længere, for får ikke rigtig noget respons længere på mine indlæg, hvilket giver mig lidt den følelse, af at jeg synes det er tidspild, at jeg har bloggen, især nu når jeg har travlt!
Så i må gerne lægge en komentar, jer som læser mine indlæg ofte eller i hvert fald engang i mellem! Takker :D Ville være rart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar