fredag den 20. september 2013

Når man sidder på skolen og forbereder sig til undervisningen... Men hey, har i problemer med bloggen omkring at vise baggrunden????


Sidder henne på skolen og har lige forberedt noget opgave med en kamerart. Vi skal i gang med 2. opgave i vores forløb. Jeg glæder mig til når vi er færdige med den og til at jeg har tid til flytningen (som jo sker meget snart!!!). Weeeeee!!! Jeg kan ikke vente, så det kan godt være der kommer et par indlæg omkring indretning og den slags, ville det være noget? 

En anden ting som jeg lige skal have på plads, som er vigtigt at i svare på for mig...

Hver gang jeg logger ind på min blog, så er det sjældent jeg kan se baggrunden, altså den lyserøde baggrundsvæg med de fine detaljer osv. Og nogle gange skal jeg opdatere siden 10 gange før den vil vise den. Har i problemer med det? For det vil jeg rigtig gerne vide som mine læsere, fordi jeg synes selv det er ret irriterende, for vil jo gerne se det, som det ser ud det i får. 

Håber i lige vil svare, ville være super rart at vide nemlig! ':)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar