onsdag den 4. september 2013

Træning, træning, skole skole, kæreste, kæreste, lektier, lektier, finde lejlighed....


Ved ikke med jer... Men jeg synes at tiden drøner af sted? 
Alle de ting man pludselig skal igen når hverdagen er kommet tilbage igen! Jeg havde lige brug for at lave sådan et indlæg her om hvad jeg går og laver for tiden, og ja overskriften siger vel det hele? 

Jeg bestiller ikke andet end at fise frem og tilbage sammen med kæresten - hjem til mig - hjem til ham - så vi hver for sig osv. Det bare ret stressende! Derfor er vi gået i gang med at lede efter lejlighed sammen - sådan seriøst, ikke bare fordi det kunne være hyggeligt. Men vi mener det faktisk - og vi skal helst nå det INDEN han starter i livgarden til december. Så vi må se om vi når at finde noget i tide, til en god pris! 
Det var en af tingene. Noget andet er skolen, som jo lige er begyndt igen. (Yay, lige nu er det meget godt fordi vi laver kreative ting!). Og jeg vil meget snart lægge nogle billeder op her, af de ting vi har lavet, de er ret så nice!!! ;) 

Og ellers, ja så jeg faktisk begyndt at træne!? Jeps, det har jeg ikke gjort siden sidste efterår og sommer, fordi jeg simpelthen ikke havde styr på mit liv, ny kæreste, ny skole og nye venner. Alt var bare som et helt nyt liv for mig egentlig! Men nu er jeg godt i gang med træningen! 
Jeg har lavet noget yoga i nogle måneder. Og jeg vil sige det sådan... At jeg aldrig troede det ville være noget for mig, men! Det er helt fantastisk i virkeligheden og befriende! Jeg laver det bare der hjemme et par gange om ugen hvor jeg sætter en halv time af til det. Jeg ser på nogle gode videoer på youtube, som virker og jeg er så glad for jeg er begyndt at dyrke det der hjemme! Samtidig med det, er jeg begyndt at løbe igen som jeg gjorde sidste år, bare et par gange om ugen. Jeg er begyndt at svømme i svømmehallen så ofte som jeg nu kan. Sidst svømmede jeg 1350m!!!! Jeg er stolt hahaha! Kan også virkelig mærke det i min læg. de gør ondt! Men jeg elsker bare at svømme! 
Udover alt det, er jeg begyndt at tænke meget over hvad jeg spiser. Det gjorde jeg også før... Men jeg vil sige det sådan at det var en ond plage inde i mit hovede, en kamp som næsten blev sygelig... Og længe ville jeg så inderligt gerne stoppe med de normale usunde ting (selvom jeg ikke er speciel usund faktisk), men jeg sagde stop! Og gjorde noget ved det nu i stedet! 
Jeg spiser smoothie tit som morgenmad (hjemmelavet), spiser kun en lille frokost, og et eftermiddags måltid som måske er en enkelt mad eller frugt. Jeg holder mig fra slik og kage og har ofte mere lyst til en smoothie i stedet!!! Jeg er så stolt af mig selv - at jeg madglade som jeg nu er, har taget mig sammen til at kunne holde dette i over 3 uger nu! 

Og jeg har fået et godt resultat ud af det indtil videre! :D 
Jeg har tabt mig lidt, mine krageben er tydeligere, mine lår er blevet mere faste og min røv mindre. Jeg er også blevet meget mere glad og energisk. Er meget mere aktiv end før og har LYST til at bevæge mig! Det er kæmpe stor ting for mig - det går langsomt og det skal det helst også gøre, så sundest som muligt for kroppen! 
Havde brug for at fortælle denne historie, og der kommer mere endnu -  men det må i lige vente med til at høre på et andet tidspunkt! Møs ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar