fredag den 4. oktober 2013

I'm Different - I'm more fit now - And i'm so happy for it! I want more!





For ca. en måned siden begyndte jeg seriøst at træne her hjemme og spise sundere. Det var også nemmere at lade være at spise usundt, fordi jeg sparede alle penge op til lejlighed, så det jo ikke så mærkeligt...
Det kan godt være, at i ikke kan se så stor forskel på di her billeder og på de gamle af mig selv, men jeg må altså indrømme jeg heller var så vild med at vise min figur, fordi jeg havde deller osv. det der jo ikke så mange tøser som er glade for at vise frem.
Godt nok har jeg været syg i en uge, så der lavede jeg virkelig ikke ret meget fysisk, andet end at tage i skole, cykle, og gøre rent i lejligheden. Men skal helt klart igang igen meget meget meget snart!!!!! Tror jeg vil starte i næste uge! :)
De her billeder, har jeg noget tøj på, som jeg før i tiden sagtens ville kunne gå med, hvor nu er det stadig sådan lidt for meget mave og lår, men det er ved at være der synes jeg!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar