fredag den 18. oktober 2013

Minder fra sommers - savner den allerede!!!!!!!


Ja så vi på vej hen til vinteren, og jeg savner sommeren allerede så meget! Den brune hud, bare ben og fødder... Jeg tror helt ærligt at jeg er et varmt menneske? Et som tilhøre syden og ikke det kolde. Jeg har altid følt mig sydlandsk, selvom jeg har blå/grå/grønne øjne og lyst hår! Hvis jeg kunne, ville jeg gerne bo og leve nede i syden. Grækenland eller Italien er helt klart de to lande der passer bedst til mig. (Godt nok er der krise... Men fuck det haha!). Grækenland er som et andet hjemland for mig, har været der omkring 12-13 gange i min barndom med familien. Det er virkelig et land jeg elsker, vil passe på, beskytte og bevare julturen og historien for! Synes det er et af de mest fantastiske lande i verden! ♥ 
Kender i det, at man føler man er født i et forkert land? Eller i virkeligheden tilhøre en anden kultur? Ikke bare fordi man kan lide den, men at man føler man er en del af den og tilhøre den i virkeligheden, men aldrig har fået lov til at udlevet ens virkelig jeg. 
Jeg holder meget af efterårets og dets farverige blade, synes det er en smuk årstid hvis det ikke regner for meget. Hvilket det faktisk ikke har gjort dette efterår endnu! Så det nemmere og smukkere at holde ud! ♥ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar