tirsdag den 4. februar 2014

Ny praktik i gang!

Jeg er nu startet på den nye praktik som er 2. praktik i pædagoguddannelsen, og jeg er i en SFO/fritidshjem i Fredensborg. Sidst var jeg jo i en børnehave, som jeg endte med at blive så lykkelig for! ♥ Åh hvor jeg dog elskede stedet og børnene!!! Det kan jeg godt stadig savne, for det var en fantastisk oplevelse, og at jeg fik lov til at arbejde som vikar hos dem i en hel måned efterfølgende, som ekstra hjælp. Det var skønt!

Det her sted har jeg kun været i 2 dage, så det er stadig helt nyt og jeg kender næsten ingen af børnene endnu. Pædagogerne er jeg også ved at få på plads, om hvem der er hvem osv. men hold kæft det med alle de mange navne, det er virkelig svært!...
Jeg ved ikke hvor meget jeg vil sige om stedet, fordi det er trods alt meget nyt, men jeg kan sige at mit førstehåndsindtryk er sådan okay. Der er nogle af tingene jeg ikke er helt enige i, men sådan er det jo altid. Der mangler lidt struktur synes jeg og nogle andre ting, som ville gøre det fedt for mig.

Så, hvis i vil høre mere om det så smid lige en kommentar! :D
Håber i har det godt derude ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar