fredag den 31. januar 2014

When you love to play music and create

Jeg ved faktisk ikke rigtig om jeg har skrevet det her på bloggen før? Jeg kan slet ikke huske det og er meget i tvivl, men nu gentager jeg så mig selv (måske). 




Jeg er jo i et punkrock band, som indeholder i alt fire medlemmer, mig selv som forsanger, min kæreste som er guitarist (lead), hvis der en dag skulle komme et medlem til. Så har vi vores to venner som er tromme og bas. Vi kalder os for OUT OF ORDER, hvis du tænker... Det der navn har jeg altså hørt før? Så har du lidt ret, da et mexicansk band, mener jeg det var, som har eksisteret før os selvfølgelig. Men bandet eksistere dog ikke mere og har ikke gjort længe, så vi syntes det kunne være et super fedt navn og så passe det til os. 

Hvad med koncerter? Hvor langt er i nået med alt det bandhalløj?
Vi har indtil videre kun eksisteret siden oktober mener jeg det var, og allerede haft 1 koncert. Det var på min kærestes og bassistens gamle gymnasium og det gik faktisk ikke særlig godt. Ikke fordi vi ikke kunne finde ud af vores ting, men publikum var MEGET stille og sad ned og stirrede bare på os. Vi spillede nogle cover-numre som hverken var hårde eller mærkelige. Så vi undrede os meget over hvorfor folk var sådan, men jeg havde godt forberedt mig lidt på det, da mange unge mennesker ikke høre den slags musik. Desværre haha... 

Laver i jeres egne sange eller laver i kun covers?
Vi er gået i gang med at lave vores egne sange nu, da vi lige var startet op synes vi det var bedst at lave covers først, da vi skulle lære hinanden at kende i det musiske først, hvor vores styrker var osv.
Vi har indtil videre lavet 1 sang, og jeg har lige fået lavet en hel sangtekst og melodi til en ny sang og så er bassisten igang med nummer tre. Vi har svært ved at komme videre da min kæreste jo er i militæret, så der er ikke meget tid til at øve i. 

Men i aften!!! Så skal der sgu laves sange og øves og synges! Jubiiii :D 

Så fik i lige et indlæg om alt band-tam-tam vi har gang i. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har fortalt det lidt før, fordi det er jo mange unges drømme at lave deres eget band og alt det der. 
Håber i får en dejlig dag allesammen, hyg jer! ♥ Håber i kunne lide at høre lidt om bandet! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar