torsdag den 18. september 2014

Mit efterår


Dette efterår, vil jeg have skal være anderledes end hvad jeg normalt regner et efterår som!
Dette efterår skal bunde i, at jeg nyder efteråret r- dvs. klæde mig i efterårets farver, trøjer, strømper, jakker, makeup!
Tøjet skal være løst, lækkert, stilet men også behageligt at have på og selvfølgelig varmt at bære i det kolde vejr! Makeuppen, skelner mellem intet makeup og noget mørkt. Alle andre år er jeg gået op i at skulle være den som ville tage farver på, fordi jeg synes folk altid bare går i sort. Men jeg må sige i år har jeg det lidt anderledes, så det vil betyde - som i de tidligere indlæg, at det skal være nyt! Dvs. jeg gerne må gå i sort hahaha! Men jeg forsøge at følge noget efterårs-agtigt, så kan det være at årstiden ikke føles så hård og mørk igen. Og glæder mig lidt til at det begynder at blive mere, så jeg kan træde ind i stilen! Er allerede begyndt lidt, men det er faktisk lidt som om sommeren bliver ved med at hænge i? Ligger i shorts og top lige nu og klokken er omkring halv syv om aften... Ret vildt, det er næsten oktober!? 
Men ville lige skabe noget inspiration til jer derude! ♥



Ingen kommentarer:

Send en kommentar