mandag den 10. november 2014

New hairstyle - Back to short

For en lille uges tid siden blev jeg klippet. Det andet var ved at blive langt igen og havde længe overvejet at få det næsten helt kort igen. Jeg er SÅ træt af at se, at alle piger næsten har det der mega lange lange lange... lange hår! Det er mode, og dem som holder deres hår sundt og dem det klæder, er jo fantastisk. Det kan se så brændgodt ud, men sgu ikke til ALLE piger... Derfor går jeg den modsatte vej, da jeg ikke altid gider følge det som er 'mode' eller almindeligt.

Den stil jeg køre lige pt er som tidligere nævnt, min egen jeg prøver at skabe. Jeg prøver lidt forskellige ting af og mærker efter, hvad jeg bedst kan lide og hvad der ser godt ud (i mine øjne). 

Jeg er virkelig, forfærdelig og faldet pladask for mit eget hår!!! Det lyder mega ego, men må sgu indrømme jeg er glad for det! Det er cool, det er enkelt, lækkert og virker på en måde ret slankende. Plus jeg kan få så mange stilarter  ud af det! Det kan være klassisk og glat som her. Det kan være alternativt, når jeg sætter det op. Det kan sættes i sideskildning hvor mit naturkrøl er i... Det kan så meget! Jeg føler for at beholde det i noget tid! 

Møs♥




Ingen kommentarer:

Send en kommentar