søndag den 2. november 2014

The good days

Der sker rigtig mange ting for tiden, skolen optager mig ret meget disse uger, da det er nogle meget tunge og vigtige projekter vi går igennem lige pt. Men jeg får taget en masse dejlige billeder af alle de gode dage!
Den sidste uge satte jeg lidt mig selv på prøve, omkring træning, kost og skole. Jeg ville minimum træne 3 gange i den uge, plus spise meget sundt de fleste af dagene, hvor jeg ikke måtte spise noget som var disideret fyldt med fedt og sukker. Jeg holdte det i 3 dage hvor der var nul putte, samt træning så to af dagene. Det var hårdt, fordi man føler man mister en masse energi og man mangler de der energi boost igennem maden, fra sukker og fedt. Men efter de tre-fire strenge dage, gav jeg mig selv et løsere greb, hvor jeg gerne måtte spise lidt mere fedtet, men med måde.
efter de tre-fire dage, hvor jeg ikke har spist ret meget andet end reelle sunde råvare, som var naturlige for kroppen, har min mave haft det meget bedre, plus mit humør. Jeg er meget mere koncentreret i skolen, forstår pludselig tung teori og bliver ikke særlig nemt træt. Selvom det kun har varet kort tid, er der allerede sket meget i kroppen. Jeg har dog trænet rimelig regelmæssigt siden marts og først koncentreret mig om kosten i sommerferien. Nu ville jeg bare gerne virkelig prøve det at og se hvad der skete når man kombinerede begge ting i et lidt stramt program, hvor hurtigt jeg ville kunne se og føle forandringer.

Det er gået vældig stærkt! Både for muskler der pludselig er blevet mere markeret på mave og nogle fedtdepoter, som er blevet i den grad formindsket! Fantastisk hvor lidt der egentlig skal til? ♥



4 kommentarer:

  1. Det lyder da dejligt at du har fået mere overskud og fået mere energi, ved at du spiser anderledes.. Jeg ved ikke om det er noget du vil gøre fast? eller om det bare var en 'tester' for at prøve det. du skriver at du kun de første dage havde et stramt program og senere på ugen ikke så stramt. Men du skal huske at din krop har både brug for sukker og fedt! - det skal du ikke bare stoppe med at spise, specielt ikke fedt :) så det der med, hvis du ville holde den stramme program i en længere periode, tror jeg ikke ville være godt/sundt. Så stadig fedt og sukker ;) så måske bare ikke så meget slik mm. men mere kun det naturlige sukker, hvis det er det du vil...

    SvarSlet
  2. Bare rolig, går meget op i at det ikke må være usundt sundt, hvis man kan kalde det det? :)
    Jeg spiser også sukker og fedt, bare ikke i så stor stil som før. Jeg spiser stadig slik, hvis jeg får lyst, og hvis jeg får serveret kage eller andet med meget smør i fx. så spiser jeg det alligevel.
    Jeg har ikke lyst til at blive en sundhedsfreak, som nogle jo bliver. Spiser fx. en god morgenmad med lidt sukker og så en så sund frokost som muligt. Og fx så til aftensmad kan jeg sagtens tage masser af sovs, eller spise noget kød med masser af fedt i osv osv. Bliver aldrig typen der afskære den slags helt, for jeg elsker mad! :D Men som du nævner, så ja jeg vil helst gerne spise det sunde sukker, fx der findes i frugt og andre naturlige ting. Meeeeen jeg elsker at spise en god slikkepind fra kantinen, eller købe et stykke kage. ;)

    SvarSlet
  3. Nåårh okay :) hehe ja det kan man godt sige, eller jeg forstår godt hva du mener :)
    Jamen det er jo godt nok at du tænker over at det skal være sundt, det var jo slet ikke det og det er jo godt at træne og det du skriver :) - det lød bare på dit indlæg at du.. ja var blevet lidt en 'sundhedsfreak' som du kalder det :D haha.. Men godt nok :D det er jeg glad for :)
    Man skal bare bruge sin sunde fornuft ;p

    SvarSlet