onsdag den 29. august 2012

Do you always tell the truth?



Man siger, at sandheden gør ondt, men bedre at fortælle sandheden, end løgnen.
Den er jeg med på. Sandhed er det man når længst med her i livet.
Men jeg må indrømme, et par gange i mit liv, var jeg nødt til at lyve. For at passe på mine kære, eller på mig selv. I nogle situationer, synes jeg det er nødvendigt at lyve. Men jeg vil altid prioterer sandhed højest.  

Nogle gange har jeg følt, at jeg blev nødt til at lyve, for at overleve, komme videre. Og for at passe på mig selv og klare ting, som jeg måske så ikke normalt ville kunne. Nogle gange føler jeg det er bedre at bilde sig selv ting ind, end at gå og huske på sandheden hele tiden. 

Men det jeg savner aller mest, det er sandheden fra folk, venner og familien. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar