mandag den 20. august 2012

Forklaring

Hey poeps! 
Jeg synes ligesom jeg kræver en forklaring, på hvorfor der har været så stille her på ISIS.
Som jeg skrev i et tidligere indlæg, er der sket en masse ting i mit liv.

For det første er jeg ikke kommet ind på det studie, som jeg ønskede. Så jeg arbejder kun lige for tiden. Jeg skal finde overskud til at kunne finde en masse informationer, omkring andre uddannelser, og hvornår man kan søge igen. (Havde ikke lyst til at have et sabbat år, men det kan jeg jo så blive nødt til nu).
Så jeg skal til og igang med at lede og søge info. Jeg overvejer, at søge ind det samme sted igen, men også en proffesionshøjskole i enten Hellerup eller Hillerød.
Vi må se hvad der sker.

For det andet, skete der en helt masse ting imellem mig og min tidligere kæreste. Ja, vi er gået fra hinanden. Det var ret hårdt, da det var mig som skulle sige stop...
Jeg har dog fået det meget bedre allerede, da jeg har fundet en ny og fantastisk dejlig dreng <3
Den bedste måde at kommer over tingene på, er virkelig forelskelse!!!!!
Det har gjort mit liv meget nemmere lige nu, så jeg meget bedre kan klare og overskue ting. Det giver også noget selvtillid synes jeg!

For det tredje, synes min familie at jeg skal til psykolog. Jeg bære rundt med mange ting, som aldrig er blevet gjort noget ved. Jeg har bare virkelig ikke lyst...
Men jeg skal nok opdatere når der sker noget nyt hehe ;)

Håber i alle har det skønt der ude!
Knus her fra!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar