fredag den 15. marts 2013

Tag farverne frem og glem de mørke triste farver!


Pimp det sorte triste op med nogle lækre forårs farver! 
Jeg prøver lige for tiden, at droppe alt det sorte og mørke tøj, eller i hvert fald pimpe det op med en stærk farve så. Det er en dejlig følelse, at man går rundt i en positiv farve. Det lyder fjollet, men ens tøj kan godt påvirke ens humør! Jeg har gået i alt for meget mørkt tøj her de sidste par vintre, men i denne lavede jeg det om. Jeg tog farverne frem alligevel, selvom noget af det er sommertøj! Og nu er det blevet næsten forår, så nu skal vi til at have alle de mange flotte farver frem synes jeg!

Kig i jeres skab! Der må være noget i kan tage på som ikke er for koldt eller sommerligt. Tro mig, det hjælper på ens humør. Jeg har i hvert fald fundet gladere farver frem og er begyndt at gå i dem, det giver mig mere energi og mere positivitet til tingen!
Just try :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar