lørdag den 30. marts 2013

My Birthday is tomorrow!!!


Så fylder jeg år igen... igen igen! 
Jeg fylder 20 år, wow det meget i mit hovede... føler mig stadig som en 18 årig, eller i hvert fald som 19! Kan jeg ikke forblive 19??? Det sjovt, fordi de fleste mennesker vil gerne blive voksne så hurtigt som muligt, når de er børn og teenagere. Jeg har altid haft det omvendt.
Jeg vil altså gerne forblive barn og teenager! :( 
I morgen kommer hele min familie og min kæreste og fejre mig. Glæder mig rigtig meget til alt den gode mad! Vi har slået min fars og min fødselsdag sammen - så der bliver mange gaver, hihi! Maden står på hjemmelavet græsk mad, som min mor er rigtig dygtig til at lave. Vi har altid elsket Grækenland og ønsker af hele mit hjerte at vi kommer der ned igen, da vi ikke har haft nok penge til at tage på nogen som helst rejser... Mit andet hjemland Grækenland, jeg savner dig åh dit smukke lyseblå hav og din krydrede duft! Den bedste gave, ville nok være en rejse der til, med min kæreste! 
Om nogle dage, laver jeg nok et indlæg om, hvordan det føles at være 20 år. 
For mig virker det skræmmende gammelt, og alligevel så ungdommeligt? Jeg kan ikke rigtig beskrive følelsen faktisk. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar