mandag den 11. marts 2013

Valentinsgave


Jeg ved godt det er lidt længe siden det var valentinsdag, men synes alligevel lige jeg skulle vise min helt vildt søde gave fra min helt vildt dejlige kæreste <3
Som i kan se er det min hylde, som jeg har ovenover min seng. Jeg fik billedet med billederamme! Jeg synes det var så fint af ham, fordi det er en lidt mere atypisk gave end normalt at få. 
Han sagde: "Hvis du får chokolade, spiser du det eller det bliver for gammelt. Hvis du får roser, så visner de... Det ville være en mærkelig symbolik til vores kærlighed, for den vil aldrig forsvinde eller visne!" 
Han er da bare for dejlig, tihi :D 
Billederammen osv. kostede alligevel også en del. Så det var ikke en helt billig gave, han er bare så fantastisk! Jeg har sat billedet som er i billederammen nedenfor her, så i bedre kan se billedet :-)

Håber i alle har haft en dejlig dag indtil videre <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar