lørdag den 25. maj 2013

Busy Busy

Jeg har desværre ret travlt for tiden! Laver mange ting på en gang, og mange ting som jeg snart vil møde af skoleopgave og bolig. 
Det er længe siden jeg har lavet et indlæg om mig selv og min hverdag, så her kommer lige et! :-)
Lige nu går jeg i min første praktik i en børnehave. Startede jo på pædagogstudiet der i februar, og det går rigtig fint! Jeg er i en børnehave, som jeg skal være i 3 måneder. Den slutter så her i starten af juli, hvor jeg får sommerferie! Lækkert lækkert! Det ser jeg virkelig frem til, selvom det er sjovt og spændende at være i en børnehave, dog bliver det hurtigt ret ensformigt. Udover det har jeg fået nyt job! Uh ja! Jeg har jo gået og ledt i ca. et halvt år uden held, men NU! Nu skete der endelig noget! Og faktisk har kæresten og jeg, begge fået det. Vi skal til vores anden vagt i dag, så er ikke ligeså nervøs som første gang for en lille uge siden. Vi arbejder på en ny restaurant! :-) 
Men med det ekstra, skal jeg også nu her snart starte på min opgave fra skolen, som omhandler min første praktik, så jeg begynder at blive lidt stresset kan jeg godt mærke + der er nogle projekter man skal nå at lave i praktikken. 
Kæresten og jeg skal også finde ungdomsbolig her meget snart, vi regner med at flytte sammen her til sommer eller måske i efteråret. Det kommer meget an på hvor hurtigt vi får tilbudt noget! 

Så tiden den flyver bare afsted for mig føler jeg. Der er ikke ret meget tid til at slappe af og bare nyde, nej mere det at man skal nå det hele. Men desværre har jeg også en tindens til at blive stresset, selvom tingene eller opgaverne ikke engang er begyndt endnu. Ved godt det måske er dumt, men sådan er jeg bare haha. Skal på arbejde her om lidt, men håber i vil have en mega dejlig weekend allesammen! :-D
Håber i har det godt derude! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar