torsdag den 2. maj 2013

New in! ♥



Har købt mig denne smukke halskæde! ♥ Jeg elsker den! ♥
Den er fra Pieces og kostede vist næsten 200,- Lidt dyrt synes jeg, men kunne ikke modstå den, og har set den mange gange og NU måtte jeg altså købe den! Den er så fed til masser af tøj og kommer til at gå med den mega meget til sommer! Den er ret speciel, men jeg elsker at den er lidt rå!
Hvad synes i om den? :D

Jeg har også købt de her klapbukser, eller ja det er klapshorts! Har ledt i mange år efter sådan nogle, som jeg synes var fede. For mange synes jeg er dårlig kvalitet og lidt grimme. 
Men de her! ♥ De er lækre! De er faktisk bare fra H&M. Kan ikke huske prisen, den var nok 200,- også. De er lækre at have på, og specielt her til sommer tror jeg! Og sammen med den nye halskæde, uf ikke dårlig stil! Love it! ♥ 


2 kommentarer:

  1. Jeg synes både klapshortsene og halskæden er fed!:) Men er halskæden ikke tung? - den ser lidt tung ud :)
    Halskæden klæder dig rigtig godt :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak hihi :D Jo den er faktisk ret tung... Mere end man lige forventer. Men man vender sig hurtigt til det :)

    SvarSlet