fredag den 5. juli 2013

Friday - And A Crazy Mind


Yep! Så det blevet fredag igen - Jubiiiii, så der weekend, hvor er det lækkert! 
Det er sgu hårdt med arbejde, når man ved man egentlig har sommerferie, og man så arbejder fuldtids næsten og alle andre + ens kæreste har ferie! Det er hårdt, men jeg får en masse penge ud af det, og det bedste ved det hele, er at det er jo nede i børnehaven! Og jeg elsker det! Jeg er faktisk begyndt virkelig at holde af det og mit arbejde og børnene. Jeg er så glad for, at det er den rigtige uddannelse jeg er igang med! =D It's nice!!! 
Oh ja, og så lige en anden ting! Billedet er nok ikke det kønneste, men hva' faen'? Jeg har glattet mit hår her, og det er bare blevet så langt!? Har aldrig i mit liv haft så langt hår, som nu! Og det skal bare blive ved med at vokse! Men jeg trænger til at blive klippet, og det kommer nok også til at ske, når jeg har tjent en masse penge! Så skal der klippes, og måske til en frisure!
Jeg ved bare ikke hvad endnu! Har i ikke nogle ideer til hvad der måske kunne klæde mig, eller nogle hjemmesider hvor man kan se forskellige frisure? Ville være så nice! ♥


Have a wonderful weekend peops! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar