mandag den 29. juli 2013

I'm testing the black mask






Jeg har testet The Black mask! Jeg fik et tilbud på 50% så jeg tænkte, hvorfor ikke. Det skal lige siges, at man skal huske at rense sin hud inden man gør det, så der ikke sidder makeup på huden osv. så masken kan være mere dybdeborende. En anden ting... Jeg har prøvet andre pill-of masker, hvor man nemt kunne hive dem af. Men den her kræver lidt mere end bare det opdagede jeg... Det var pænt smertefuldt at hive den af, fordi den også fjernede hår/dun fra huden i ansigtet. Hvilket gjorde PÆNT NAS!!!! Jeg er i forvejen meget sart omkring min hud og ansigt, så det var ikke helt fantastisk synes jeg. Men næste gang vil jeg bruge noget ansigts olie eller fedtet creme når jeg bruger masken. For ellers gør det simpelthen for ondt! Jeg fik desværre også røde plamager på grund af smerten...
Men hvis man skal se bort fra de dårlige ting, virker masken fantastisk, den får ALT med! Hele mit ansigt var som babyhud bagefter og meget rent og pænt! Man skal bare huske at smøre en fedtet creme eller olie i ansigtet INDEN!!!
Hvis jeg skulle give den en skala fra 1-10 ville den ligge på 7, netop fordi man skal smøre noget på ansigtet inden og det står ikke nogen steder på æsken! Så husk det hvis i skal prøve det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar