onsdag den 3. juli 2013

♥SOMMERFERIE♥



Så er det blevet sommerferie tid! Det er tiltrængt, selvom at de første par uger skal jeg arbejde hver dag nede ved praktikstedet. Ja, jeg har fået arbejde der nede! WUHUUU! Bare som vikar, men det er stadig et par gode mønter i lommen! 

Udover det, skal jeg ikke rigtig noget. Jeg skal 'passe' nogle huse for noget familie og venner, så det jo egentlig meget rart. Så kommer man lidt væk fra familie og kan styre tingene selv, og selv bestemme mad, tider osv. Det er faktisk rigtig dejligt og jeg tror bestemt jeg har brug for det! Ellers skal jeg faktisk ingen steder hen. Har ikke rigtig penge til at rejse, selvom jeg virkelig inderligt ønsker at det kunne lade sig gøre, men desværre nej... Sådan er det jo! Så må det blive næste år eller næste igen! 

Skal i lave noget spændende i sommeren? Nogle spændende steder hen? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar