onsdag den 27. november 2013

Lidt inaktivitet.

Jeg har haft drønende travlt de sidste ugers tid. Og jeg har haft godt gang i den nye ISIS + jeg er begyndt på Tumblr nu, hvilket jeg lige skal have styr på, men der er så mange fede billeder!!!!
Jeg lægger nok nogle ad de billeder op her nogle gange... :)
Håber i følger med på den nye ISIS, da der også kommer et par indlæg, som ikke altid kommer på lille ISIS.
Haha, ja jeg kalder den her for lille ISIS -> bloggers dejlight for storesøsteren. Tumblr, er bare Tum.
Så fik i også lige det på plads, så det er nemmere at følge mig rundt omkring! :)
- Jeg føler lidt, at lille isis, bliver min dagbogs-blog. En mere tekst orienteret blog, men selvfølgelig stadig med masser af billeder, negle, make-up osv! :D
Storesøster isis, kommer til at være mere billede-blog som jeg før har nævnt. Billeder fra tum måske også. Men nok mest mine egne!

Linket til min Tum: http://nanawolfmoon.tumblr.com/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar