fredag den 8. november 2013

Så er jeg vist ved at være tilbage på bloggen - Nu burde der for søren være tid!


Jeg er rigtig ked af, at jeg har været så stille det sidste stykke tid... 
Jeg har haft så mange projekter igang at det var helt vanvittigt, og jeg har stadig mange, men nu vil det blive lidt nemmere, da vi i dag har fået net i lejligheden - JUBIIIIII :D
Så nu vil der snart komme en masse gode indlæg, for har jo gået og taget billeder af mange ting og har mange oplevelser i ærmet nu - ha ha... 

Bare sådan for en ordens skyld så i kan se hvad jeg har haft gang i:
  • Har et stort projekt gang i, i skolen, som jeg også har skrevet kort om i et tidligere indlæg. 
  • Har et nummer to stort projekt i skole haha på mit linjefag! 
  • Er kommet i band, vi har haft vores første koncert (JAAAJA!!!) Skal jeg nok fortælle mere om!!!
  • Der har konstant været gæster her i vores lejlighed.... 
  • Vi har ikke haft noget net før i dag, så vi har været ret stenern låst fast faktisk.

Jeg håber i glæder jer til at høre nærmere om tingene!!! ♥ See ya ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar