fredag den 24. januar 2014

New in and healthy flowers


Da mine gode behagelige rå bukser gik i stykker her forleden, måtte jeg købe nogle nye, fordi ellers havde jeg kun to normale hverdags bukser at gå rundt i... Og når det er vinter har man ikke altid lige lyst til at gå rundt i nederdel og kjole synes jeg!!! Foretrækker bukser om vinteren må jeg sige. Så jeg fandt dem her! Synes de ret fede, de er fra sidste års kollektion, nok fra foråret vil jeg næsten tro, der var de der nitter meget fremme. De kostede mig 100,-! Fra H&M!!! Og de sidder rigtig fint, så det jo fantastisk! ;-) 


Så ville jeg egentlig også gerne bare lige blære mig med, de finde blomster jeg kan finde ud af at passe hahah!!! Jeg bor jo ude nu, og har fået flere blomster i indflytningsgave, så det havde jeg øøhhm... lidt nemt ved.. host nej... Indtil min mor fortalte mig (lige inden de var ved at dø), hvordan jeg skulle pleje dem!
Og så gik det ellers fremad jubiiiii!!!! Her kan i se mine ordikéer! Dem elsker jeg virkelig, og der er ved at komme mange flere blomsterknopper på vej, så skønt at se at man faktisk kan finde ud af det!?



Her kan i så se mine alpevioler, ja mærkeligt navn...
Og de er ekstrem sarte skal det lige hilse og siges. Hold kæft man jeg har haft mange problemer med dem, indtil jeg nu her har fundet en god plads til dem i køkkenet, hvor de kan få god sol, men ikke for meget. Og de kan ikke tåle for meget eller for lidt vand, der skal ingenting til at de drukner eller tørster. Den store i den pinke potte, er ved at blive ret gigantisk, og efterhånden skal jeg nok snart købe en større krukke.... Men heldigvis er der stadig plads til rødder nede i bunden, så de overlever nok! Håber jeg...

Jeg tænkte at det var et meget hyggeligt og piget indlæg hihi!
Møs ♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar