tirsdag den 21. januar 2014

To virkelig dejlige julegaver ♥




Som i kan se her, er der fokus på de sorte stretch (staves) øreringe... Og bare rolig det er fake! Der er en tynd normal lås i øreringen, som så gør at det ser ud som ægte. De er total fede og rå!!! Og så er de ægte ibenholdt i lysere træ (her ser de desværre sorte ud, men jo de er også meget mørke). Jeg er helt vildt lykkelige for dem, og de havde ikke været helt billige. 
Såååå er der den lækre hvide trøje jeg har på, som jeg også sidder med nu hihihi, åh jeg er så vild med den!!! Den er silkeblød, ekstrem varm, behagelig, sidder løst, er lang... Åh ja den er bare perfekt! Den er fra H&M og jeg mener de blev revet væk faktisk, for jeg nåede kun at se at de hang der en to-tre ugers tid i Helsingør! Yes, så min mor var heldig lige at snuppe en til lille mig i julegave!
Tak mor! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar