tirsdag den 4. marts 2014

Hård Core træning inden blå galla!

(Billede fra Tumblr).


Jeg er godt i gang med træning (hjemme) pt. Jeg har faktisk lige trænet nu her for en time siden, puha hårdt men dejligt nu! Jeg svømmede jo rigtig meget i starten, men går jo i praktik nu, så det er besværligt med transport til svømmeren, så jeg klare træningen nu der hjemme! Og jeg er begyndt på det hårde core træning, for jeg mangler sgu noget at gå efter og noget som jeg er sikker på virker. Og det gør core træning, fordi det er rå muskeltræning! Den naturlige måde at træne på fordi du bruger din kropsvægt og ingen midler, udover vægte hvis man har dem, det har jeg desværre ikke. Så jeg bruger lige nu min egen vægt, hvilket jeg synes er rigeligt hahahaha - lyder bare som om jeg er herre fed! Ej, jeg er sgu egentlig meget normal efterhånden! Og der er faktisk kommet resultater efter træning i halvanden måneds tid! Jeg har sgu tabt mig 2 kilo og fået strammet op på lår, numse, mave og arme!!! Yay! Selvfølgelig mangler der stadig en del, især på lår og numse, men det kommer!
Jeg plejer at træne mindst 1 gang om ugen, og eller prøver jeg at gøre det så ofte som muligt. For det meste 2 gange om ugen og nogle få gange 3 gange. 
Jeg bruger rigtig meget den her lille guide jeg har sat ind her, hvor jeg så tilføjer andre ting, som armbøjninger, mavebøjninger, samlet benløft og gå i bro og stræk ud øvelser. Det giver virkelig varmen...!!! 

Håber i kan blive lidt inspireret! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar