torsdag den 6. marts 2014

Jeg er så klar til blå galla i livgarden!










Jaaaaa, så det altså snart om en uge at kæresten og jeg skal afsted mod det Nordjyske for at tage til Blå Galla! Og hvor jeg dog glæder mig, det bliver en kæmpe oplevelse!!! 
Kjolen, som i ikke helt kan se på billederne, kommer på et andet tidspunkt ;) men tænkte jeg godt kunne afsløre mine details hihihi... Make-up den er også klaret. Det bliver den som er på billederne, og synes den blev ret vellykket!!! Ville gerne holde det til stilen, elegant men sexet, ligesom kjolen og det synes jeg ramte godt!
Kjolen er købt i Bride Fashion, der findes ikke ret mange af dem i DK og det siger prisen også... 2000,-.
Min clutch, åh hvor jeg elsker den! Den er fra SIX (300,-), sammen med hårpynten! (Kender ikke prisen på den).
Mine stiletter er fra Diechmann faktisk!? Til 300.- også hvilket jeg ikke lige havde regnet med, at finde DE stiletter der inde, så det var perfekt. De er skide gode at gå i!!! 11-12cm. 
Smykkerne er svenske som er fra hjemmesiden Guldfünd, mener jeg den hedder. :)

Og træningen, den går fremad! ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar