tirsdag den 27. maj 2014

My favorite hair products

        
Her er to af de vigtigste ting til mit hår, synes jeg, fordi det giver fugt og mit hård naturlige styrke. Dvs. Alle mine krøller kommer mere frem, håret skinner mere, håret føles lækrere og blødere!
Hår har aldrig interesseret mig særlig meget. Har været helt drengekortklippet det meste af mit liv, men da det blev kedeligt ville jeg have langt hår. Og da det blev langt satte jeg det altid op! Haha, jeg er er nok bare typen til det mere praktiske! Men med de her to ting lever mit hår på en helt anden måde end før i tiden! Nu sætter det af sig selv, det krøller mere, det skinner osv. Nu sætter jeg det ikke op hver eneste dag (kun fordi jeg arbejder). Nu tør jeg godt vise det frem og lade det være naturligt, hvilket jeg også godt kan lide, da det giver en lidt alternativ stil nogen gange. Men samtidig med de her to produkter, bruger jeg selvfølgelig også balsam af og til. Sådan ca. Et par gange om ugen, nogle gange kun 1 gang om ugen, hvis det ikke behøver. (Og så husk lige piger, at kun placere balsam i spidserne, eller fra under ørene af!) Ellers får i bare slasket hår, med ikke ret meget liv i. Og så husk lige hårkar engang imellem! Det gør altså en forskel! 

Håber i fik lidt inspiration af dette indlæg! Min Aussie kostede 100,- og der er rørt meget i!!! Den er fantastisk!!! Den anden Frizz-ease, er skide god også, den er dog lidt dyrere, men man kan tit finde dem til tilbud i Matas i nogle kurve!  Good Luck With The hair girls! :-*

                                           

                         

                                     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar