torsdag den 21. august 2014

Ny neglesjov på gelenegle

Jeg har fået prøvet lidt af, efter jeg har fået købt nogle 'redskaber' til geleneglene! Nemlig dotting tools og nogle tynde pensler! Så der kommer nok en masse sjove ideer, til nye slags nailart, og har allerede fået prøvet lidt af, som jeg lige kan vise jer her!

Dotting tools, bruger man til at lave dots med. Ja altså prikker! De er super seje og nemme at bruge, også gode til at fylde steder ud og lave meget fine og små e detaljer! Det er super fedt! Pludselig bliver mange designs mulige! Og så til penslerne, dem bruger jeg mere til hvis det skal være detaljerede ting, man ikke kan bruge en dotting tool til, som fx. til fjer, som min veninde malede på mine negle, det er super sejt! Men det kræver lige lidt øvelse, jeg synes det var svært, fordi det var et materiale man skulle arbejde med, på en helt ny måde. Det tørre jo hurtigt, det klumper nemt, det er svært at styre osv... Jep det skal jeg have øvet mig på vist... Men det går fremad! :-)

Det første sæt gelenegle jeg fik lavet, er stadig dem jeg bruger, de holder jo fantastisk! To uger næsten, og i aner ikke hvor mange gange jeg har smadret dem ind i noget, fået mast dem, eller fået hevet.. det utroligt de kan holde! Jeg er virkelig imponeret og overrasket! Kan klart anbefale det, hvis man køber det i god kvalitet, man fortryder ikke! :-D

Her har jeg brugt prikke-dimsen, til at lave fine små hvide blomster, som jeg tænkte skulle minde margoritter, men efter lidt tid mindede det mig egentlig mere om skyer, haha...
(er ked af billederne vinkle, hjemmesiden driller.. :( ).





Her har jeg brugt pensel til fjeren, og min søde veninde lavede dem for mig haha, og satte sten på, såååå sødt! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar