onsdag den 22. oktober 2014

Haloween nailart - Kitty pumkin manicure


For tiden har jeg ikke gelénegle på, for at mine egne skulle sunde sig lidt over det. Det er ikke just sundt at gå rundt med, da limen og det hele jo ædelægger dine naturlige negle lidt. I hvert fald overfladen bliver slidt, hvis du ikke sørger for at holde pauser mellem, når du får nye på. Så jeg er gået lidt i det barnlige humør, for at lave noget haloween tema! Det her bliver de førsgte sæt haloween negle i år, med en sød lille sort kat med store grønne øjne! Samt noget orange, som skal symbolisere græskarets farve. Så har jeg til sidst taget en meget mærkerød farve og noget sort og duppet. For at det ikke skulle blive for enkelt/kedeligt, har jeg taget lidt guld-glitter på, som kan vise sig som lys i mørket.
De er lidt alternative og sjove! Vil rigtig gerne høre om jeres mening! ♥ 

Be yourself ~Be strong


Ingen kommentarer:

Send en kommentar