mandag den 6. oktober 2014

One of my favorite outfits for this autum


Jeg er blevet helt pjattet med store trøjer og støvler! Der findes ikke noget bedre i min tøj-verden for tiden. Specielt fordi det er behageligt, men stadig ser godt ud. Som i efterhånden nok har fundet ud af, så er jeg begyndt at gå meget mere op i tøj og stil, da jeg har fundet ud af hvor stor en betydning det faktisk kan have for ens humør. For mig er det vigtigt at man til hverdag, føler efter hvad det er man har lyst til. Har man lyst til en afslappet mandag efter weekenden? Har man lyst til at være til fest og farver? Eller skal det være stilrent og afslappet? Jeg er begyndt at gå efter noget som er meget enklere, er såmend begyndt at tænke enkelt over alting!? Hvad sker der lige for det. Bare fordi man ændre sin tøjstil og er blevet mere målrettet, har det nu påvirket min tankegang. Det har gjort at jeg er bedre i skolen nu, mere fokuseret og sætter ting op i kasser i hovedet, så tingene er adskilt! Det er fantastisk at gå i skole, og så være tilstede 100% og komme hjem og være 100% hjemme, og ikke tage arbejde eller undervisning for meget ind i privaten.
Så meget har det påvirket mig positivt, at skifte tøj ud, smide ud og rydde op og købe nyt ind. For sjovt nok, et enklere tøjsskab med ikke så meget tøj, skaber et overblik, så det er meget nemmere at skabe de outfits man ønsker! Selvfølgelig er det også, fordi jeg har trænet i et halvt års tid, og tænker over hvad jeg har spist. Det gør det jo også en del nemmere, at holde humøret oppe og roligt. Det skaber så meget overblik. 


Det her outfit har været en af de dage, hvor jeg bare havde lyst til at være enkel og afslappet, men stadig 'edgy'. Det er helt enkelt, en stor lækker trøje, nogle højtaljede bukser og nogle fede støvler. Så kommer de meget betydningsfulde detaljer, for i mit hovede kan tøj godt blive for simpelt, og så går det hen og bliver - KEDELIGT! Men med nogle detaljer, som smykker eller at man folder bukserne og ærmerne op, giver straks et mere stilrent udseende. Her har jeg så valgt også at tage trøjen ned i buksen foran, for at man kan se de højtaljede bukser lidt mere. Jeg synes det skaber et lidt alternativt look, når man folder bukserne lidt op og har store støvler på, elsker det! 



Har i lagt mærke til at det stadig er ret lunt, selvom vi snart er i midt oktober? Ret crazy synes jeg egentlig... Det skifter mellem at være 15-19 grader!? Det er vildt for en normal oktober måned i Danmark!!! Derfor kan man stadig godt nogle dage gå i halvt sommer, halvt efterårstøj. Jeg ser stadig nogle piger gå rundt i shorts! Det synes jeg dog er for koldt, specielt om morgenen. Men nogle shorts og nogle strømper på, så er det jo egentlig varmt nok. I denne video får man nogle gode råd til hvordan man kan bruge noget af sommertøjet stadig til begyndelsen af efteråret. For det må man da indrømme, det er jo ikke ret koldt udenfor endnu. Derfor synes jeg i lige skulle se den, da der er nogle gode ideer til hvordan man lige bruger et sommeroutfit --> til efterår!


Hvis i nyder de her indlæg om tøj, så lad mig høre det. Skriv en kommentar.
♥♥Be Strong ~ Be Yourself♥♥

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med de indlæg som handler om dine outfits!! :D Det er dejligt at læse og så kan man selv få lidt inspiration :) og det er virkelig fedt til dig, det der!! iih elsker simpelhent dine sko! de er såå flotte! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Katja! :D Det er godt at høre, at det er spændende at læse om osv. :) Jeg er også helt vildt glade for dem, har dem på næsten hver dag! For de passer bare til alt! ♥
      - De kan købes i SHOEGAR og skoene er fra deres eget mærke, de kostede 700,- og har ikke fortrudt det overhovedet!!! :D

      Slet