tirsdag den 21. oktober 2014

Malmö - Lush and Bathbombs


Jeg var et smut forbi Malmö her i sidste uge med min mor og søster, for at shoppe. Jeg havde aldrig været der før og heller ikke min søster, så vi var spændte og sindssyg glade for at vi skulle ud og kigge i nye butikker, som ikke er i Danmark! Bla. denne butik LUSH (billedet foroven), hvor de er kendt for deres bathbombs. De laver alle tingene selv, som er naturlige ingredienser og dufte. Man blev noget svimmel af al den parfume fra disse sæber, men spændende, det var det! Og alverdens farver, dufte og former! Min søster købte en af disse runde bathbombs, som hedder Twilight og vi glæder os helt vildt til at prøve den!!! Det skulle se helt fantastisk ud og give mange farver!
Jeg vil gerne vise jer hvad det egentlig går ud på, og hvordan det ser ud og jeg har siddet og kigget igennem så mange videoer fra nettet og er gået tabt i det, fordi det er så fascinerende at se på! hahaha :D












Det der er fedt ved dem, er at man kan få så mange forskellige slags, til forskelligt brug. Nogle giver farve og glød til huden, som jeg har taget billede af her fra 'guldvandet'. Rigtig godt til sommer når man skal vise lidt hud frem.Og nogle er der ikke så meget farve i og dufter dejligt, til når man skal slappe af og til nydelse. Jeg synes det er en helt fantastisk ide de er kommet op med, fordi netop sæber er man jo aldrig blevet så meget fan af? Eller er jeg den eneste som ikke rigtig har interesseret sig for det? Før nu i hvert fald!!!




En hel anden ting som Lush også laver af naturlige ingredienser osv. er makeup, 'håndcreme', hårvask til både farvning og shampoo. De laver tilmed også ansigtsmasker og 'almindelige' håndsæber. Jeg synes det er så spændende og inspirerende at kigge på!
Og selvfølgelig skal jeg nok give en tilbagemelding når vi har prøvet vores lille Twilight af der hjemme!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar