onsdag den 26. september 2012

Guild Wars II





Ja jeg er en pige, som også interessere sig for computerspil.
Jeg har spillet meget World of Warcraft, The Sims, DC Universe og prøvet mange andre spil. 
Så var jeg hjemme hos nogle venner, som fortalte mig om det helt nye Guild Wars II. Det jeg godt kunne lide ved det var, at det minder lidt om WOW. Samme fantastiske kreative univers, dog meget bedre grafik og et lækkert og enkelt design. Det er et spil der er nemt at forstå, nemt at styre og let at lære at spille og sætte sig ind i.
Jeg er ret imponeret over spillet! Det fænger mig, fordi der er så mange muligheder i det. Hvis du interessere dig for sådan nogle spil, så vil jeg råde dig til at prøve det! Det koster omkring 400,- godt nok, men du behøver så slet ikke at betale noget ellers, som man jo gør i WOW.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar