fredag den 7. september 2012

Tim Burton Make Up Style





Jeps, jeg prøvede at lave et lidt gothic og Burton look med make-up. Desværre var det om aften, så det var svært at få nogle ordenlige billeder hvor man kunne se det. Jeg håber dog, at man alligevel kan se og forestille sig lidt det jeg mener med Burton look.
Jeg har med vilje lavet den blege hud, masser af mørkt om øjnene og lidt blege læber. For det er øjnene der skal være i fokus.
Den her make up passer meget godt til nogle af hans film bl.a. Sleepy Hollow, hvor pigen som Depp forelsker sig i, har lidt alla den her make up. Men også generelt i mange af hans andre film. 

Man kunne nok godt have overdrevet lidt mere med det sorte synes jeg, men det var svært, for så skal jeg have noget mere kraftig make up og tage billeder om dagen hahahah...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar