lørdag den 22. september 2012

The Alaska Guy



Ja, denne tegning/maleri lavede jeg færdig her igår aftes. Som i kan se, har jeg taget et billede fra da jeg var halvvejs. Det tog mig 5 dage ca i alt, at få lavet det helt færdig!!! Synes det blev lidt langhåret til sidst hehe.
Det forestiller min nye kæreste, som er fra Alaska. Han elsker naturen, så ville lave ham sammen med naturens omgivelser.
Det er meningen at naturen ikke er så detaljeret. Tegnestilen er nok lidt tegneserie agtig, ved det ikke helt. Jeg har tegnet det først med normal blyant det hele. Så tegnede jeg ham op med sort kuglepen og brugte farveblyanter til farvningen, som jeg så bagefter maler over med vand med en pensel, så det får den lidt mere vandfarve lignende udseende :)
Håber i kan lide den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar