fredag den 19. oktober 2012

Haloween

Haloween



Victorian dress / Iron Fist peep toe pumps / Gothic boots, $49 / Gestuz knit infinity scarve, $73 / Stila / Black eye makeup / TheBalm matte finish nail polish / Pier One Witch Brooms / BRASS Giant Bat Hair Comb -- SALE, Oxidized, Halloween, Goth,...

Jeg er ked af at billedet blev smule lille...
Men håber alligevel i kan se de fleste ting ;) Det er jo snart Haloween, så tænkte jeg at lave et lille indlæg og vise nogle fede ting jeg fandt på Polivore. Jeg elskede bare virkelig denne årstid da jeg var lille, når man skulle klæde sig ud til haloween, gå og rasle ved dørene hos folk, som holdte det og lave uhyggelige fester hos vennerne osv.
I dag fejre jeg det ikke rigtigt mere, jo sådan mentalt. Traditionen har altid betydet lidt for mig på en måde, jeg ved ikke helt hvorfor faktisk.
Elsker i ikke også at skære uhyggelige ansigter ud på græskarene og pynte lidt uhyggeligt op? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar