tirsdag den 30. oktober 2012

Here i'm sittin' Waitin', Waitin'... Something must gonna Happen soon!



Ja, jeg synes hele tiden jeg sidder ved min computer og skrivebord. Og der sker bare ikke en dyt!
Jeg skal jo starte på mit pædagogstudie til feburar, og meningen var at jeg skulle finde et arbejde i mellemtiden, fordi det jeg har på plejehjemmet, har ikke brug for mig lige nu. Har ikke arbejdet i snart to måneder. Jeg har søgt mange steder efterhånden, og er begyndt at søge til butikker nu. Jeg har meldt mig inde på jobindex, for studerende. Håber der snart dukker et eller andet op, for der sker sgu bare ikke ret meget i hverdag for tiden! Jo jeg er sammen med venner en gang imellem, når de har tid. Men det er jo bare ikke helt det samme. Ville ønske jeg kunne tjene nogle penge og så være sammen med vennerne, som det var i sommerferien. De var perfekt synes jeg. Men nu det ikke særlig sjovt længere at have "ferie". Ååååhh kryds fingre for mig, at jeg snart får et arbejde eller nogle vagter hos plejehjemmet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar