tirsdag den 9. oktober 2012

Saturday




De her billeder er fra i lørdags, med min nye skjorte fra Monki på. Såååå fin!
Jeg valgte at have naturligt make-up, da det jo bare var familien som kom, men også fordi det er om dagen. Det går jo ikke at lave en aften make-up ;) Så jeg havde lidt foundation, concealer og pudder, for at huden skulle virke lidt mere mat. Tør og våd eyeliner ude i kanten af øjet, for at åbne øjnene mere og se frisk ud. Lidt rosa øjenskygge fra Nilens Jord og en meget mørk grå kul farve også fra Nilens Jord, som kun var et lille strejf over øjet. Og så lidt normal læbepomade.
En lille ekstra ting, min kindrøde farve er fra Nilens Jord også, med coockies i. Den er så smuk.
 Voila, et naturligt og fint look. 

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg så du havde skrevet "smukke"
    Ville bare lige sige tak, selvom du har slettet komentaren hehe :D

    SvarSlet