mandag den 1. april 2013

Rocket Mascarra Maybelline - Love it!




Jeg har købt denne nye Rocket Mascarra fra Maybelline! -Og jeg kan næsten kun rose den!

Har prøvet den nu ca. 3-4 gange. Og jeg må virkelig rose denne mascarra! Den er super god og lækker! Det er næsten nok med 1-2 lag med den! Og ja det passer! Ens vipper bliver virkelig forlænget, aldrig har jeg haft en mascarra, som har givet mig længere, fyldigere og elegante vipper!
Dog et lille minus...
Et lille minus er nok at vipperne bliver lidt for klumpede, hvis man putter for meget på, og efter nogle timer kan der godt sidde små mørke mærker på hunden, under eller over øjnene fra mascarraren.



Som i kan se på billedet nedenunder her, er børsten lavet af gummi. Den ligner mange andre mascarrarere. Men den her gør det bare anderledes, den fanger alle vipper, og det kan mærkes når man prøver den!
Designet er okay lækkert og den er meget god at holde på.
I det hele taget er den mega god!!!
Kan virkelig godt anbefale den, jeg fik den fra Matas, kan også købes i Bilka, til 110,-
Synes næsten i skal købe den, hvis i vil have lange fyldige vipper! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar