torsdag den 5. februar 2015

DIY - Lav dit eget kunst


I skolens linjefag havde vi et forløb, hvor man skulle lave et selvstændigt projekt. Jeg var i gruppe med to andre og vi valgte at have med vandfarver at gøre så. Jeg har altid haft en kamp med den maling, da det er svært at styre den. Vi lavede nogle forskellige metoder hver især, så der var lidt forskellige stilarter at tale om. Vi valgte så et tema at gå ud fra, som blev Afrika, og derfor valgte jeg at male en mørk kvinde, fra fantasien. Synes nu mere hun blev sydamerikansk at se på, men hvad fanden... Det jo ligemeget. Jeg synes den blev ret god, der er nogle små fejl, som jeg slet ikke er tilfredse med! Men det er det som er udfordringen ved vandfarver, man kan ikke bare male hen over eller hviske ud! ÆV! Haha - men god øvelse, helt sikkert! 
Til gengæld savner jeg jo at være kreativ, så har da fået lavet lidt forskellige ting, og hende her er så en af dem. Jeg overvejer at have hende hængende når jeg en dag får et kontor/skrivebord/arbejdsrum. Så skal hun være der til at skabe farver! ♥






Ingen kommentarer:

Send en kommentar