søndag den 1. februar 2015

Lækkert træningstøj♥


Har snart fødselsdag og derfor har jeg ønsket mig af familien, en masse trænings tøj og et par løbesko. Da jeg render rundt og træner i mine New Balance, som var meget fremme for nogle år siden, og er fuldkommen ved at gå i opløsning, kunne jeg rigtig godt tænke mig nogle gode og nye trænings sko... Og da de egentlig ikke er beregnet til træning, er det lidt syndt for dem synes jeg.
Så jeg krydser fingre for, at familien finder nogle fede!
Samtidig så har jeg ikke det største udvalg af trænings tøj må jeg sige. Jeg har 1 par vinter løbebukser, 1 sports bh, nogle gamle store trænings t-shirts og nogle GAMLE, løse, slidte, grimme... bukser som går til knæet, ej de er så grimme! Jeg mangler både toppe, en bh mere til afveksling, almindelige lange bukser og trøjer og løbejakker! Wow jeg savner noget som ikke bare er aflagt fra da jeg var yngre.. Så derfor har jeg siddet hele søndag aften og kigget efter nogle ting, som kunne være så fede at eje, nu når man snart fylder 22!

Jeg har fundet nogle über lækre ting rundt omkring på nettet, som jeg er faldet lidt for... Så kan i også lige savle lidt over dem. Jeg er faktisk virkelig glad for farver, så ved ikke lige hvad der er sket i søgningen efter lækkert trænings tøj??? Jeg kan vel bedre lide at det er comfy, elegant og enkelt tror jeg. I må bære over mangel på farverne, som jeg troede der ville komme haha.♥


Accessories Sport, Sport Water Bottle, Nike - NELLY.COM Undertøj, AdiCrew Sock 3-pack, adidas Sport Performance - NELLY.COM
Nike drikkedunk og Adidas sokker findes på Nelly, klik på billederne.♥

Træningstoppe, Eve Seamless Tank Top, Only Play - NELLY.COMTræningstoppe, Fashionable Mesh Top, FASHIONABLEFIT FOR NLY SPORT - NELLY.COM
To tank tops, til højre er med gennemsigtig stof i siderne og øverst på ryggen, findes også på Nelly, klik på billederne.♥

Tights, Mesh Calf Tights, NLY SPORT - NELLY.COMTights, AIS TF Capri, adidas Sport Performance - NELLY.COM
Lange og korte trænings tights, også fra Nelly.♥

Enlarge Nike Fleece HoodieImage 1 of Adidas Originals Trefoil Sweat Dress
Begge trøjer er fra Asos.com, til venstre er udsolgt, men til højre ligger den til 312,51 kr. 

Image 1 of Nike Air Max 90 Essential Burgundy Trainers
Nike Air Max fra Asos.com til 918,48 kr. 

Product Detail | H&M DK
Fra H&M sports bh til 129 kr. (ikke spor galt!).
Fra H&M til 299 kr. 


Product Detail | H&M DK
Fra H&M til 299 kr. Kan godt lide gråtonerne.♥

Product Detail | H&M DK
Til sidst og ikke mindst, også fra H&M til 245 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar